Teater teater teater

Teatern var helt fantastiskt bra!!! Helt underbart rolig! Och kan ni gissa vem som kom dit en gång till för att filma? ;)
Jag lånade 2 kameror från skolan och gav mig iväg. Jag var jätte pepp och inte blev jag mindre pepp när jag kom dit och fick ännu en kamera och några statister att disponera!
Nu har jag klippt färdigt första akten och replikerna börjar sakta men säkert tränga sig djupare in i hjärnan. Himla trevligt!! :) Förutom att jag går och citerar hela tiden och är rädd för att mina kompisar tillslut kommer att drivas till vanvett.
Nu skall jag i alla fall börja på teater själv också så kanske kan de rädda de små krakarna :)
Desså två kommer bli mina nya lärare! :) :)



                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0