Tetater på tisdag... kanske

Jag skall på teater på tisdag :).. eller skulle, tills jag insåg att jag hade beställt fel biljetter. Smart som jag är så beställde jag ungdomsbiljetter och glömde bort att jag var över 18, svårt att använda ungdomsbiljetter då.. speciellt om ungdomsbiljetten dessutom bara funkar upp till 15 år. oops. Men jag skall gå in till resebyrån idag och se vad jag kan göra åt mitt lilla misstag. Maka på din make blir det i alla fall om jag lyckas fixa om biljetterna. :)



                                                 


Kommentarer
Postat av: Lina

Såååå dig, leonora ;)

2009-03-05 @ 14:26:42
Postat av: Anonym

var det ju inte alls det... det var bara tillfälligt. :P jag trodde jag var lite mindre än var jag var bara.

2009-03-05 @ 16:45:24
URL: http://lorona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0